lørdag 20. oktober 2007

TeFT-deltaker smuglet våpen!!

Habari

Vi har nå ankommet livets vugge. Afrikansk jord er under våre føtter. Vi er mer enn tilfreds!I går ble vi møtt med deilig middag og en herlig piccolo-service.
Videre ble vi tildelt et eget hus hvor vi kan styre og stelle som vi vil. Her er det også et eget service-team som vasker huset hver dag og tar oppvask. Over all forventning!

Men så er det tid for å kommentere overskriften. Tro det eller ei, Marie Haraldstad har tatt seg gjennom alle sikkerthetskontrollene med et skikkelig drapsvåpen i håndbagasjen . Hun ble stoppet på Gardermoen med det resultat at hun ble fratatt en hårspray. Vi er noe bekymret over sikkerheten på flyplassene. Jaja en smuglerspire er født.

Dagen idag har vi brukt på den 80 mål store tomta NLM eier her i Nairobi. I morgen skal vi på hele 2 gudstjenseter, som vil vare uvisst lenge. Her vil det være musikalske innslag fra bl.a. TeFT-gruppa. Vi gleder oss veldig!



13 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Fantastiske nydelige jenter!!
Det ser virkelig ut som dere koser dere, og det er veldig, veldig bra!!
Tenker utrolig mye på dere og skal ærlig inrømme at jeg tenker litt ekstra på dere der nede i det varme afrika, mens jeg går å tussler i -5 på vei til skolen.

Dere er knall HERLIGE!
Gud brukere dere, det er ikke vanskelig å skjønne.
:)

Guds fred og rike velsignelse!!
Såå glad i dere.

Ps. Lene? er fjesboka nede? prøvde å svare på den über koslige posten jeg fikk av deg, men det funka absolutt ikke.

Anonym sa...

det frister bare litt med det svømmebassenget, men ikke så veldig... marie, har fredrik en blogg eller noe mens han er i Israel?

Anonym sa...

Hei til dere to søde jenter :)

Håper dere vil få det helt fantastisk der nede, det vet jeg dere vil få... Gleder meg til å høre mer om deres kommende eventyr!

Ellers lurer jeg bare på om det er bevisst at Lene alltid skal være på venstre side og Marie på høyre side når dere tar bilde isammen??!!

Uansett; dere er gode!
Glad i dere.
Store klemmer sendes fra Skien og til dere fra meg... :-)

Anonym sa...

Hei til dere to søde jenter :)

Håper dere vil få det helt fantastisk der nede, det vet jeg dere vil få... Gleder meg til å høre mer om deres kommende eventyr!

Ellers lurer jeg bare på om det er bevisst at Lene alltid skal være på venstre side og Marie på høyre side når dere tar bilde isammen??!!

Uansett; dere er gode!
Glad i dere.
Store klemmer sendes fra Skien og til dere fra meg... :-)

Anonym sa...

hmm... kom 2 ganger?! jaja, da blir det en til hver ;)
klem therese

Anonym sa...

Svar på spørsmål fra våre lesere:

Maria, fjesboken er nede. Det ble for mye for meg.Vil du svare meg privat kan du benytte deg av min eksklusive hotmail.

Gjermund, nettsiden til Fredrik og Eivind lyder som følger: www.teamisrael.net

Therese, ja det er riktig. Vi foretar oss intet uten nøye overværelse. Vi viser oss på denne måten far vår beste side.

Vi må bare si at det er utrolig gøy at dere kommenterer!! Tusen takk, eller for de Swahili-snakkende: asante sani. Dere gleder våre hjerter!

Katrine sa...

Kjære blomsterpiger..
Det gleder mitt hjerte å se at dere har kommet dere vel ned! Gleder meg veldig til å høre om hvordan dere har det! Ellers kan jeg meddele at det er ingenting i veien med sikkerheten til og fra Sandane flyplass: Jeg fikk så vidt lov å ta med meg munnspillet mitt!

Have fun in the sun! Lev livet og alt det der.. Ber for dere!
Klask på låret<3

Anonym sa...

JEG SAVNER DERE SÅNN!! Sykt deilig det ser ut der nede! Dere må nyte hvert sekund:) Gleder meg til jeg også skal være i varmen og bade masse!

Dere vet jo hvilke tenker jeg har om dere i mitt hjerte så jeg trenger ikke bruke all plassen her:) Dere er verdifulle og jeg er så glad i dere! <3

Anonym sa...

Hei Lene!
Såg og såg på tv-aksjonen i går, men såg deg ikkje.... Kjekt å se her at dokk har det bra iallefall. Glede meg te å følga med dokk videre.
Klem fra tante :-)

Anonym sa...

Nei. Det med TVaksjonen ble visst litt misforstaatt. Vi var i den norske ambassadorboligen paa middag og TVtitting,men vi skulle visst ikke filmes selv! Ops. Og beklager!

Anonym sa...

"De sender live fra Kenya! Se etter oss på TV!"

Så dere tror altså at hele Norges befolkning savner dere og vil se hvordan dere har det:) Hadde jo vært gøy hvis dere plutselig kom på TV, men det får vel være måte på:) -Kosovojentene<3

Anonym sa...

"De sender live fra Kenya! Se etter oss på TV!"

Så dere tror altså at hele Norges befolkning savner dere og vil se hvordan dere har det:) Hadde jo vært gøy hvis dere plutselig kom på TV, men det får vel være måte på:) -Kosovojentene<3

Anonym sa...

Whatever...