onsdag 31. oktober 2007

Lariam - do the dreams come true..?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg savner dere jenter så ufattelig mye at jeg kunne begynt å grine hadde jeg latt meg selv tenke lenge nok på dere;) Dere er mine favortittjenter<3 Kos dere blant alle de skjønne barna! Pliiiis legg meg til på skype snart så jeg kan prate med dere:) Love you!

Anonym sa...

Hei Marie :)

Dette var imponerene og kjempartig å lese . Ser ut som dere har det helt topp. Ellers har alle det bare bra i Moss. Mange klemmer fra tante Stine og resten av gjengen

Anonym sa...

kjære lene og marie!!! da spesielt lene, siden jeg aldri har møtt deg marie. endelig kom jeg meg inn på bloggen deres!!Så fint og se og lese om dere! kjempe godt ser ut som dere har det trygt og godt!!! Lykke lykke til med veien. dere er modige. guds velsignelse og fred for reisen ønsker jeg dere av hele mitt hjerte! Ps: Lene, jeg har fått kjæreste....;)

Anonym sa...

Hei Marie . Vi er i bursdag hos Marthe , tenåring er hun i dag .
Jeg er mye bedre og er hjemme ..
veldig morro å lese denne bloggen . Skal sende deg noe goderi til jul :) Ellers tenker jeg på deg hver dag .
Hilsen fra mormor og morfar

Anonym sa...

Lene, min elskede.. I skrivende stund sitter jeg og venter på å dra på jobb. Vil så gjerne at tiden skal gå fortere! Savner deg mer enn ord kan beskrive, og du skal vite at du er den herligste jenta jeg kjenner.. Klarer meg ikke uten deg!
Det er så gøy å lese om alt dere opplever! Unner deg virkelig det her! (selv om savnet kan ta litt overhånd til tider.. hehe..)
Gigantisk mandags-morgen-klem fra Miriam

Anonym sa...

Hei, hei Lene og Marie!
Endelig prøver me oss også med en liten hilsen på den fantastiske bloggen deres. Kjempekjekt å følge med dere både i ord og bilder. Til helga reiser me til Bergen for å besøke Marit og Øystein. Gleder oss. Ønsker dere fortsatt mange gode dager på de sørlige breddegrader. Dere er daglig å våre tanker og bønner. Klem fra mor og far...

Anonym sa...

eg bjunne å ble klar for oppdateringar:P koss har dåkk d?? fytti,dåkk e så heldige,eg åg vil:)